Bende de bir ara çok çıkardı çıktığında 3 tane birden çıkardı 2 yıl kadar 1 hafta arayla falan oluyordu. Kan testi yaptırdım b12 eksikliği çıktı b12 tedavisinden sonra sorun kalmadı. B12'ye baktır derim bir de kenacort kremini kullan
Eskiden benimde çok oluyordu. Vitamin eksikliğindenmiş. Kenacort du yanlış hatırlamıyorsam öyle bir krem verdi doktor. Tadı gazete kağıdı gibiydi ama hemen iyileştiriyo
En İyi Cevaplar