Kistim varmış. Doktor sogan kuru ve corek otu yagi kullan dedi. Detaya bakar mısınız?

Siddetli karin ağrısıyla hastaneye gittigimde kist olduğunu öğrendim. Doktor dogum kontrol hapi verdi ancak beni cok etkiledi 1 ay kullanabildim. Doktorum baya ilgilendi. Butun tahlilleri kisaca ne kadar tahlil varsa yaptirdi. Birkac defa gittigimde doktorun söylediklerinin bir dedigi bir dedigini tutmadigini sezdim. Bu bende guvensizlik olusturdu. Bu gittigim doktor hapi kullanamayinca takibe baslayacagiz dedi. Bende baska doktor daha baksin dedim. Ilk gittigim doktor yumurtalik kisti, sonraki gittigim cikolata kisti teshisi koydu. Ve sonraki gittigim doktor ilac falan vermeden sogan kuru ve corek otu yagi kullan dedi. Simdi hangi doktora guvenmeliyim, hangisinin tedavisine uymalıyım. Kafam cok karıştı. Sogan kürü ise yariyormus diyen cok var. Ama boyle bitkisel seyleri kullanmaktan cekiniyorum. Sonucta her insanda ayni etkiyi vermeyebilir. Aranızda sogan kurunu kullanip gerçekten fayda göreniniz var mi?
Kistim varmış. Doktor sogan kuru ve corek otu yagi kullan dedi. Detaya bakar mısınız?
Cevapla