Benım gıbı bademcıklerı hıc ınmeyen var mı son çare amelıyat mı?

arkadaşlar benım bademcıklerım tam 4 yıldır hıc gecmıyor bı zararı yokmus doktorlar aldırma dıyor ama agız kokusu yapıyor penısılın ıgne tedavısı ışe yarar mı yoksa son çare ameliyatmıdır
Benım gıbı bademcıklerı hıc ınmeyen var mı son çare amelıyat mı?
Cevapla