Hemşire Formaları neden hep beyazdır ve beyaz olmasaydı ne renk olsun isterdiniz?



Hemşire Formaları neden hep beyazdır ve beyaz olmasaydı ne renk olsun isterdiniz?

Hemşireler yaşamımızda önemli yere sahiptir. Doğduğumuz günden beri hayatımızda hep yolumuz kesişir bir şekilde.

Beyaz hemşire forması

içinde gördüğümüz hemşireler, beyazın sağlığı ve masumluğunu mu temsil ediyor acaba?


Hemşire Formaları neden hep beyazdır ve beyaz olmasaydı ne renk olsun isterdiniz?



Hastalandığımızda en büyük yardımcılarımız olan hemşireleri beyaz değil de başka renk


altında görme şansımız olsaydı ne renk giymelerini tercih ederdiniz?


Hemşire Formaları neden hep beyazdır ve beyaz olmasaydı ne renk olsun isterdiniz?



Koyu renkli

hemşire forması

giyen hemşireler olsa hastanelerde nasıl olurdu veya daha canlı renkli

hemşire formaları

giyildiğinde hastane ortamı daha farklı olur muydu acaba?





Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Hemşire Formaları neden hep beyazdır ve beyaz olmasaydı ne renk olsun isterdiniz?
Cevapla