Neden böyle oluyor
Sahildeyiz ve hava çok sicak dogal olarak bol bol su içiyoruz ama ben su içince bikinin önünden göbegim çikıyor 🙄
Sahildeyiz ve hava çok sicak dogal olarak bol bol su içiyoruz ama ben su içince bikinin önünden göbegim çikıyor 🙄
Bizim göbeğimiz o kadar çıkık ki, suyun bir etkisi olmuyor.
Şöyle 4 adet tırnak pideyle, 1 litre kolayla birlikte iskender yememiz icap ediyor göbeğin şişkinliği içün..
Nasil yani 😂
Aynen :D
:) su içsem yarıyor gibi birşey bu olur öyle 12 saat snra normale döner su ile tuzlu tüketmemeye çalış
Tuz tuketmiyorum pekk
Bende hiç olmaz. Kuzenim öyle su içtiğinde bile göbeği çıkar
Cevap
11Cevap
Şişme oluyor. gadasi
yav ne salak bir soru bu sen suyu içince o su nereye depolanıyor? midene gidiyor ya tabi şişecek. hatta kendin sallarsan midenden gelen gluk gluk seslerini duyabilirsin. az biraz kafanızı kullanın ya süs diye mi taşıyonuz o kafayı anlamadım ki.
İçtiğin su nerene gidiyorsa oranın çıkması normal değilmi
Miden şişiyor. Suyu ayakta değil oturarak ve yavaş iç
Oturarak iciyorum 😅
O zaman daha sık wc ye git
Nereye gitsin garibim su.
o ne anlmadım ödemdir
Senin göbeğin var zaten suya bahane bulma
Normal cunki mideye bir kutle iniyor
ide şişiyor doğal olarak. Su nereye sığacak? :)
Miden küçük
Ondan mi dersin
Cikmiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar