Sürekli uyku hali, üşüme, ve rahimde kasılma hamilelik belirtisi midir?

2 hafta önce test yaptım negatif çıktı geçen hafta adet oldum bu cuma tamamen bitti. 3 gün sürdü. ve duyduğuma göre hamilelerde ara kanamalar oluyormuş. adet biteli 3-4 gün olmasına rağmen sanki aadetmişim gibi adet sancısı gibi kasılmalar var. bide hep uykum var gözlerim kapanıyor sürekli. bide hep üşüyorum ki normalde bedenim cayır cayır yanardı kışın bile tişörtle gezerdim evde herkes ateşim olduğunu sanardı bana dokununca ama ellerim ayaklarım buz gibi.
Sürekli uyku hali, üşüme, ve rahimde kasılma hamilelik belirtisi midir?
Cevapla