3 4 aydır göğüslerim hep şişti. Sert ve şişti ağrı oluyordu. Artık öyle değil neden?

Benim göğüslerim 3 4 ay boyunca ağrılı ve şişti. şu an ağrı yok ve şişliği indi bu neden?
3 4 aydır göğüslerim hep şişti. Sert ve şişti ağrı oluyordu. Artık öyle değil neden?
Cevapla