Bildiğiniz gibi hindistan cevizi yağı bir çok alanda kullanılabiliyor. Üstelik tonlarca yararı olan bir ürün. Saç, yüz maskesi, yemek içine yağ, kahve içine aroma vs. Bugün ben de bir kavanoz aldım ve yarın kahve içinde deneyeceğim. Siz en çok hangi yerlerde tercih ediyorsunuz? Önerileriniz neler?
Hindistan cevizi yağını en çok kullanmayı sevdiğiniz yer neresi?
Kilo alıp vermekten bedenimde oluşan çatlaklar vardı onları gidermek için kullanıyordum bir zamanlar şimdi ise saç bakımım için kullanıyorum onun dışında yiyeceklerde içeceklerde kullanacağımı sanmıyorum tadı kötü geliyor bana
tesadüfe bak, ben de denemek için bu gün aldım ve dedikleri gibi kahve içine kattım ancak su ve yap karışmadığından kahve üzerinde bir tabaka olarak kaldı biraz üzgünüm. Bel çevresini incelttiğini söylüyorlar. Bakalım umarım doğrudur
Saçlarım kuru olduğu için saçlarımdaki kuruluğa çare olarak buldum.😇
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
En cok vucuduma kullaniyorum. Kasinti yapiyor kurudugu icin her dustan sonra sürüyorum oh mis. Hemde dogal oluyor. Icerisinde gereksiz zararli maddeler yok.
Kahve telvesiyle hindistan yağını karıştırıp kür yapabilirsiniz. Cildiniz gerçekten çok güzel oluyo özellikle makyaj yapmadan önce yapıp maskeden sonra makyaj yaparsanız makyajınız pürüzsüz duruyo baz niyetine yapabilirsiniz :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben vücuduma sürüyordum daha önce yumuşacik oluyordu bide kokusu çok güzel kalıcı oluyor.
En İyi Cevaplar