İğne vurduktan sonra niye elleriyle ovuşturuyorlar?

İlacın dağılması için diyorlar ama bu gerçekten de bir gereklilik mi?
Güncellemeler
+1 yıl
UPPP
İğne vurduktan sonra niye elleriyle ovuşturuyorlar?
Cevapla