
Hanımefendi haklı. Yulaf çok sağlıklı bir besin. Peki ya erkeklerle ilgili önerisi? Cinsiyetçi söylemlerinizi sorudan uzak tutun. Mübalağa ediyoruz , eğleniyoruz. Peki ya doğruysa? Egzersiz, yulaf ve erkeksiz yaşam uzun yaşamın sırrıysa?

İlginç bir yaklaşım. Erkeklerden uzak durmaktan kastı ne acaba? Cinsellikten mi uzak durdum demek istiyor? Ama cinsellik = erkekler midir kadınlar için. Yoksa düşünsel ve bedensel olarak zihnim rahatlattım mı demek istiyor? Peki bedensel olanı geçtik diyelim, zihinsel ve duygusal olarak bu mümkün mü? İnsan yaşamının büyükçe bir bölümünü hormonların gölgesinde geçiyor.
Teyzenin keskin tespiti cidden dikkat çekici ama gerçekliğini test etmemiz için bilimsel yöntemden yardım almamız lazım.
Böyle bir çalışma yapıldı mı acaba?
Hmmmm
Merak ettim şimdi
Murat beynim yandı
Beyin salatasını pek sevmem ama senin "Beyniği" yerim :D
Babam yoğurt suyu içip ölümsüzlüğü bulduğunu sanıyor 😀
Onu ben de yapıyorum, iyi hissettiriyor
Evli ve çocuklu hanımlara bir bakın bekarken öyleler miydi? Bekarken tazecik güzel bir genç kızken bir erkek hayatını mahvetti ve erken yaşta çöküp hayata küstü. Yani erkeklerden uzak durmak lazım :D
Teyze haklı bazı erkekler ömür yiyen cinsten bundan sonra ben de uzak durmaya karar verdim.
Cevap
16Cevap
Eğer gece hayatından, içkiden, sigaradan ve kötü alışkanlıktan uzaksanız, sağlıklı besleniyor ve spor yapıyorsanız birde kafanızı dinç tutuyorsanız uzun yaşamamak için bir neden yok.. Önce eşeği sağlam kazığa bağlayacaksın sonra Allaha emanet edeceksin.
Stressiz yaşam. Stress e zarar dersek, kar ile zarar oranının 1 e yakın olması ömrü baya uzatır. Daha doğrusu sağlığını sağlamlaştırır.
Ömür törpüsüsün 💔
Arkadaşımın annanesi de 35 yaşında dul kalmış sonra bir daha evlenmemiş. Kadın annemden genç duruyordu valla. 😀😀
ajjskslsşdf harika
Kısa ve öbüşmeli bir hayat istediğimi fakettim şu an
Öpüşmek sağlığa faydalı diyen bilim amcaları var. Beynim yandı.
Ben de aynı fikirdeyim. Neyse o zaman ben kaçar , avıma doğru pozisyon almalıyım.
Burada önemli olan hangi anlamda uzak durduğu tabi..
Duygusal mesafeden bahsediyor olsa gerek
Duygusal mesafe kalbe ve akla faydalı. Ama bir raddeden sonra solo takılmak sıkıyor insanı.
Hayat arkadaşı gerekli özellikle bu ülkede
Gerekli diyoruz da bulmak asıl mesele Dita.
Frekansların tuttuğu birini bulmak çok zor.
Aynen öyle, risk alıp evlenip sonuç kötü olunca suçu kadere atmak lazım
Tamam evlenip deneme yanılma yapalım da kim olacak o kumpanyalı hisseler sahibi?
İşte orası flu. Bilemedim
Vardır senin çevrende talipler, adaylar ve aday adayları.
Çevrendeki insanla işin cazibesi kalmıyor.
Farklılık daha ideal geliyor insana.
Bence uzun yaşamanın evlenmemek ile alakası yok :) neden diye sorucak olursanız uzun yaşamanın sırrı stressiz yaşamaktır, ve evliliği stres olarak algı yaratmak toplumu çürütür, aile kavramını bitirir. Bu benim dusuncem
Haklısınız
Ben de yulaf yiyorum ama ikincisi mantıksız geldi evli olunca ☺️☺️☺️
Sadece yulaf ve seks olmayan bir yaşamla, uzun ömürün garantisi olmaz.
Erkeklerden uzak durması ömrünü artırdığına inanıyorum 😂
Buna ek hayatın stresinden de kendini koruyabilmek diyebiliriz.
Seninki birşey mi 😊
Amcanın sırrı neymiş?
35inden sonra ölmüyorsa bir insan allahın lanetine uğramıştır bence.
Bence ilişkike kastediyor kim 60 ına kadar seks yağmadan durmuşta 109 una kadar seks yapmadan duracak 😂😂
Bence çok saçma erkekler için söylediği çünkü kadının doğası gereği erkeğe erkeğin doğası gereği kadına muhtaç bunu niye kabullenemiyorlar
Uzun yaşamak istemiyorum, hayatımda erkek de istemiyorum. Ne olacak şimdi?
Beni iste ❣️
O zaman çoook uzun yaşarsam diye korkarım 💛
kadınlar olmadan 500 sene yaşasam ne olur..
sevmedim :)
aseksüellik günümüzün hastalığı değilmiş demek ki :D :D :D
İnekler çok uzun süre yaşasalar, dediklerine inanırdım:)
At o at
At gitsin, boş ver...
kaliteli yaşamadıktan sonra yemişim uzun hayatı
Çok haklısın
Erkek yoksa uzun yaşamanın ne anlamı var 😅
@013380 😂😂😂icimden geldi
Erkekler ömür törpüsü, ellerinden öptüm teyzem
Erkeklerden uzak duruyom ama yulaf yiyemiyom
Erkeğe ihtiyacı olmayan bir yapısı vardır belki
60 yasina kadar yasasam yeter
Bu çekilmez dünyada mı?
Hayır. İstemem.
Haklısın
Kadının cinsel problemleri varmış belli 🤣😂
hahsjdlls
İdolüm sensin ☺
İstemem
İstemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar