Kenarı hafif kırıldı kullanırım bu tabağı, hafif çatladı sorun olmaz, kenarları zedelendi evde kullanıyorum nasılsa diye hayatınızdan çıkarmadığınız tabaklar, zararlı bakterileri ürettiği gibi aynı zamanda kolayca zehirlenmenizi sağlar. Çatlamış olmasına rağmen kullanılabilir olmasına aldırmadan çatlayan tabağı çöpe atın. Hastanelere gıda zehirlenmesi teşhisi ile giderek, porselen zehirlenmesi (ağır metal zehirlenmesi) sonucu ile hastaneden çıkan çok insan var arkadaşlar. Dikkatli olun :)
Çatlak hicbir şey barinmiyor bizde misal en sevilen bir biblo bile olsa direktmen çop kutusuna 😄 bu isin annem açisindan birde batil inanc kismi varda ondan ugursuzluk getirirmis 😅
Valla köşesi hafif çatlamış porselen tabağım var hatta tabaklarım diyeyim 2-3 tane cunku. Allaha şükür daha hiç birşey olmadı bana. (Tü tü tü maşallah diyelim)
En İyi Cevaplar