
Siz, "Tavşan dişini" beğeniyor musunuz?
#1GülüşüneBakar
#Meczup

öncelikle tavşanlar en tatlı en güzel hayvanlardan birisidir benim için bayanları bazen tavşan benzetmesi yapmamızında sebebi budur onun gibi tatlı manasında tabi dişte olunca benzetme tam oluyor demekki gayet güzel
Kesinlikle cekici
Benim çok hafif öyle ama tam öyle olanları beğenmiyorum zaten.
Dudaklarım da çok şükür dolgun zaten ve o da aşırı değil.
Aşırılıktan hoşlanmıyorum.
*Gecen bol olsun.*
Yok ya itici
Sen bana, bana bana yani dişlerime itici mi dedin?
Sinsirella kızlar olur ya onun gibi
:/ :/
Foto özelden honey
Cevap
26Cevap
Tavşan diş bazı kişilerde güzel duruyor ama bazısı gerçekten çok itici olabiliyor. Yarım tavşan diş daha güzel :)
Zaten tavşan dişliyim.
Yaptırmama gerek yok. Ama ben sevmiyorum.
Ay hiç sevmiyorum ve beğenmiyorum bu kızı ya bunun hastaları da var nesini beğeniyolar acaba çok soğuk itici bir kız
Bu hatunda baya çekici durmuş ama her kızda bu şekil çekicilik yapmaz
Ben seviyorum çok tatlı oluyo tavşan dişli insanlar
Ben tavsan dıslıyım dogustan sjsjjss sevıyorum farklı hava katıyo
Allh vergisi her halin ayrı bir çekiciliği vardır bence
Bazılarına yakışıyor bazılarında ise berbat :D
yakisan var yakismayan var :D
Nefret ederim
Aşk olsun :/
Neden :)
Bilmem neden acaba :/
Az biraz tavşan dişli olabilir miyim :D
Sana yakışır be :))
8) 8)
Sağol tatlım :D
Seda sayan gibi durmaz sonuçta sana
Davşan yarim.. :))
:D :D
Hemen signalde reklami yapmis altina. d
Yakışan var , yakışmayan var
#günaydınlar
Ben itici buluyorum tavşan dişini.
Çağla şikel mesela çok güzel duruyor onda
Her kadına yakıştığını düşünmüyorum.
Bulduklarını söyleyenler var.
mezcupa şeytan dişi cok yakısıyor
noldu şimdi de bumu popi oluyo
tatlı ama şahsen sevmem
Sürat yapısına göre evet
Ebru gündeşin 90lardaki hali gibi değilse severim
Yok öyle bir çekicilik.
Pek dğl😊
Evet
kadınlarda evet :D
Evet süper
bazı insanların yüzüne yakışabiliyor
Hayir
Dudaklarım yeterince etli
seda üren de güzel duruyor fazlası zarar
Ben de tavşan dişliyim sevmiyorum kendimde
bence kötü
ama insanlarıda tek bir şeyiyle yargılamam bütününe bakarım
Bence çok itici.
İvett
hayır
yay etkisi bu :p
evet olabilir
Hayır
Severim
Çekici değil
eh diyelim..
Hayır hoş değil
bana itici geliyor
Cok itici
Hayır
Vardır
Çok beğeniyorum.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar