Kalp çarpıntısı şikayetim dideral külkenin arkadaşlar yorumları bekliyorum?

Kalp çarpıntısı şikayeti ile kardiyolojiye gittim. EKG 140 çıktı kalp damarlarım da bir sorun yok ama kalbim çok hızlı atıyordu doktor dideral diye ilaç verdi yarım olarak kullanıyorum bir kaç gündür gögsümde ağrı var.25 inde kontrole gidicem ama erkene mi alsam randevuyu bu şekilde olan var mı acaba yorumları bekliyorum
Kalp çarpıntısı şikayetim dideral külkenin arkadaşlar yorumları bekliyorum?
Cevapla