Zirkonyum/lamine kaplama düşünüyorum yaptıranlar bi̇lgi̇leri̇ni̇ paylaşabilir mi?

LÜTFEN YARDIM 19 YAŞINDAYIM ZIRKONYUM/LAMINE KAPLAMA DÜŞÜNÜYORUM YAPTIRANLAR/ARAŞTIRANLAR BİLGİLERİNİ PAYLASABILIR MI???


Fotoğraf birakicam dislerimden hic memnun degilim hem kisalar hem sekilleri bozuk dis eti kismi bile hos degil kisacasi memnun degilim ve gülümsemem dar. kaplama düşünüyorum ama yaşın erken diyorlar kimi yaptirmis memnun degil kimi yaptirmis hic bir sikayeti yok 8 10 yilda bir yeniden yaptirman gerek diyorlar
dis doktoruna gittim tel icin ust dislerim ayni sirada zaten alt yamuk sadece tel gereksiz tel sadece gulumsememi genisleticek her kafadan bir ses cikiyor
yaptiranlar bana avantaj dezavantajlarini falan yazabilir mi acaba lutfen yardimci olun
Zirkonyum/lamine kaplama düşünüyorum yaptıranlar bi̇lgi̇leri̇ni̇ paylaşabilir mi?
Cevapla