Ya çok üzüldüm erkek arkadaşı alay etmiş diye anoreksiya hastası olmuş kız. Sonrasında toparlamış ama.

Çok şahane bir kız değil mi :)


Hem üzüldüm hem sinirlendim. Ne güzel kızmış fizigin çok Düzgün mus onun bunun lafına neden bakar ki insan.
İnsanın kendine yaptığını 9 köy bir araya gelip yapamazmis o hesap. allah şifa versin
Durumu ters anlamışsın. Soldaki halden sağdaki hale geçiş yapmış.
Gerizekali kız yaw hiç üzülmedim böyle saçma bşy sıkıntı yapılır mı... Keşke benim yerime geçseymiş. Erkeklere lanet getirirdi. . hep menfaat. Sevgili de ne demek...
çok iyi buldum ama bu rahatsızlığın farklı sebepleride var. sadece erkekler olmaya bilir. irem derici buna yakın birşey atlattı ama o takıntısı hala devam ediyo mesela.
Mal bu insanlar sevgili dediğin ne dir ki MK mesele sevmek çok kolay sevgili bunlar da sevgili bulamıyorsa yuh MK
Cevap
64Cevap
Sevgiliden önce insan kendini seve bilmeli
Kendiyle barışık olmayan insan fırtınada ne olacağı belli olmayan yelkenli gibidir
Çok güzel bir yorum
Ölümün kıyısından dönmüş şahane olsa kaç yazar beyinde sıkıntı var insan sevgili bulamıyorum diye kendini şu hale getirir mi saçmalık ve acizlikten ötesi değil.
Sevgili bulamıyorum diye anoreksiya olmam ama yalnız olduğum için obez olabilirim 😊😂kimse için değmez ya seven her türlü sever isteyen de alay eder kafama takmam.
Bu hastalık çoğunlukla ölümcüldür, kendini toplaması başarı bence. İnsana bir kez daha kendin için yaşa cümlesini hatırlattı.
Allah kendine sağlık sıhhat versin onun bu hale gelmesinde etkisi olan hemcinslerimi de ıslah etsin...
Toparlamasina sevindim ayrıca zayıf kız iğrenç kim kemiğe dokunmak ister ki
Şu kadınlar erkekleri çok ciddiye almamayı ne zaman öğrenecek
Umarım fiziken değil ruhen seven bir Adama rast gelir.. :) çok güzel olmuş ama ya
*Mutlu Günlerin Olsun.
İșiniz gücünüz sevilmek 😒 benim yașantımı herhangi bir kıza verseydim acaba üzüntüden geberir miydi merak ediyorum 🤔
hiç inanasım gelmiyor sevgili bulamiyormuş kim bilir ne tür ariyordur bide bu zamanda ve bu devirde bulamicak
Bu kadar mı mühim bir şey anlamıyorum ki. 23 yaşındayım normal kız arkadaşım bile olmadı. Anormal olan bir şey bazı gerçekler bunu sağlayan. Üstünden gitmemek gerekir ama kızın halini iyi buldum kendin için bunları biri uğruna değil
Anoreksiya genel anlamda ölümcüldür. Kendisini toparlayabilmesi bile büyük bir başarı.
Ben de az dha oluyordum kı çok korkuyorum o hastalıktan allah korusun hemen kilo aldım
Hastalıktan bu hale gelmemiş hastalıklı düşünceleri yüzünden bu hale gelmiş.
Türkiye'ye gelseymiş ilk günde bulurdu o sevgiliyi.. İyilik yapardı bizimkiler. :)
O nasıl bir toparlayis resmen ölümden dönmüş ve cok güzel olmus
Kendi sağlığı ve hayatı için mücadele etmeli bir erkek veya başkası için değil
Çok fazla geç olmadan, yaptığı yanlışın farkına varmış ve kendini toplamış. Bence, çok da iyi olmuş.
Çok şahane bulamadım ama iyi işte. Yeniden toparlanması güzel ✩
Ben de şişmanım da benden anoreksiya olmaz hacı Allah kurtarmış umarım bir daha aptallık etmez.
İnanılmaz. İnşallah , anoreksiyaya bağlı kalıcı hasar oluşmamıştır bünyesinde.
kişinin mutlu olduğu hale bürünmesi bence güzel bir şey
Bunu beğenmeyen sevgili kesinlikle canım olsa gerek. :):
Cok üzücü insan kendine bu kötülüğü neden yapar ki:'(
Sonrasında bomba olmuş. Patlatır erkekleri. Azmi iyi örnek olur benzerlerine
Baskalari icin degil. Kendin icin yasa her zaman degersizler icin uzulmeye degmez!
nasılmış da öncesi ve sonrası var
öncesinin öncesi yok mu
Derdi sevgili olduktan sonra sadece vücudunu kurtarmamaliydi
İşte o fizikler hep geçici sonumuz soldaki gibi olacak 😂
Sevgili bulamadığı için bu kadar zayıflamakta nedir ya bu kızlar bazen cll saçmalıyor😎
Ben güzel kızları bile reddediyom millet hasta oluyor yazık yahe
Artık kimseyi istemez 😄
Bkz. Vur deyince öldürenler😁
wowwwwwwww hayran kaldim bravoo
Sevgilim yokken / Sevgili bulunca
Bir erkek için değmezdi be güzelim.😐
Benim sonum böyle olacak gibi
Azmine hayran kaldım. Güzel olmuş
Bu ne be tobe bismillah 😱
Allahim sen koru bu ne ya
Türkiyede yaşasa boş kalmaz :)
Azim işte.. Helal olsun diyelim.
Azim ve başarı timsali
Bastan yazmış kendini ya
helal olsun büyük azim
Direkten dönmüş , gerek yok böyle şeylere
evet guzel kiz o kisi kimse yavsan onde gideniymis
kendisini kurtardığı için kendisini tebrik ederim
Cok basarili buldum her yigidin harci degil
Allah tan aklı başına gelmiş
Bu erkekleri bu kadar ciddiye almasınlar ya 🙄
Sonradan düzelmiş halı müthiş
Yokluk insana neler yaptırıyo 😁😊😂
Güzel bir kadınmış, kendi şansını kendi kaybetmiş.
Hiç bir erkek için birşey yapamam onlar kim
İyi yapmış toplarla kız kendini salma😂
Ciddi bir hastalık bu..
Yok artık bu kız o kız olamaz
Öncesi ve sonrası hangisi?
Üstünde sadece deri var😱
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar