Vücuttaki kan miktarıyla hasta olma durumu doğru orantılı mı?

Vücudumda olmadı gerekenden daha fazla kan var sanırım bu yüzden kolay kolay hasta olmam, üşümem, geç yorulurum yani baya sağlamım. Kan miktarından dolayı mı böyle
Vücuttaki kan miktarıyla hasta olma durumu doğru orantılı mı?
Cevapla