
Arkadaşlar merhaba. Dişlerim şekildeki gibi :). 21 yaşındayım tel taktırmayı pek istemiyorum. Farklı tedavi yöntemleri mevcut mu? Fiyat açısından da bilgilendirirseniz sevinirim.

Çok zor, zahmetli iş. Üsttekiler söküp, sıklaştırıp, kalan boş yerlere de diş takmak lazım
haci o dislere 15 tane operasyon lazim yoksa düzelmez
Bakalım bir dişçiye gidecem hızlı bir yoldan güzel bir çözüm bulursa hemen yaptırmayı düşünüyorum :)
Ben de böyle ayrık dişleri seviyorum acayip sevimli buluyorum.
bunun neresi sevimli :D şöyle dolu dolu bir gülemedim :)
Çok tatlı buluyorum ayrı bir çekicilik katıyor insana
Vay be ayrık dişin sevenide varmış :D Teşekkür ederim
Rica ederim. Bir şey yapma böyle kalsın🙂
Ben yaptırıyım yine de her kız senin gibi düşünmüyo :)
Bunu göreceğime kör olsaydim iyikide dış doktoru olmamisim
zaten soruyu diş doktorlarına yönelttim girmene gerek yoktu güzelim
Seninde kör olmanı gerektirecek bir durum yoktu ortada. Söz konusu 'sağlık' sonuçta değil mi?
Takıntılılıkla alakası yok yazdığın yorumu benim gözümden görsen sende aynısını düşünürdün
değil
Cevap
1Cevap
Diş teli takıcaklar. Ana tedavin çok kısa sürer.
süt dişlerim döküldükten sonra dişimin biri çıkmadı sol tarafta dikkat edersen köpek dişinden sonra direk ön iki diş geliyo ora için ne yaparlar
zirkonyum tedavisini araştırdım çok sağlam diyolar 1 hafta içinde doğal ve güzel dişlere sahip olabileceğimi söylediler bu konu hakkında bir bilgin var mı
dis teli taktir
düzelirler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar