Sakal hormon tedavisi fiyatları hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar?

Sakallarım çok seyrek çıkıyor arkadaşlar dudak üstündeki yani bıyık diye tabir ettiğimiz sakallarım resmen kedi tüyü gibi 😂 yaşım 25 sülalede bu durum ırsi değil aslında babamın amcalarımın maşallah sakalı çıkıyodu. Bende neden çıkmıyor olabilir acaba? çocukken çok sivilcelerim vardı patlatıyodum malesef yüzümde sivilce izleri var. Bundan dolayıda olabilir zannedersem. Ne gibi tavsiyelerde bulunursunuz acaba? Hormon tedavisi zahmetli ve maliyetlimidir? Bilgisi olan varmı?
Sakal hormon tedavisi fiyatları hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar?
Cevapla