Başım felaket Ağrıyo öksürünce eğilince sızı hissediyorum?

Sanırım sinüzit diyeceksiniz. Burnum sürekli tıkalı geçmiyo başım ağrıyo eğilince öksürünce anlık bir sızı oluyo. Otrivine mentol kullanıyorum bir süre iyi geliyo ama sonra aynı bir önerisi olan var mı?
Başım felaket Ağrıyo öksürünce eğilince sızı hissediyorum?
Cevapla