Bazılarında küçük bir iz bazılarında çok büyük bir iz bazılarında ise iz falan yok aşı olmasına rağmen peki sizde var mı?



Yok😂 kacmistim yapmadim hic
Eh ama cok da takmiyorum
Duruyor
Cevap
4Cevap
Verem aşısı iz bırakır olan herkeste vardır bu iz
Büyükçe bir iz var :)
Var yuvarlak bir iz kaldı kolumda
Sordunuz söyledim
Ben de hiç olamadı nedense
Duruyor da zor gördüm
Duruyor sağolsun hart aşı yaptılar 😃😃😃
Tabikide vaaaar
Evet, duruyor.
Hayır.
Hayır
Duruyor
evet ama ufacık
Evet duruyor😂
Bende yok
Evet
Duruyor
evet böyle 2 tane
Evet
Bebeklikten var
Evet duruyor
Var..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar