Eskişehir ağız ve diş sağlığı merkezi doktoru hakkında? Bu Taciz mi?

giden duyan var mı bilmiyorum ama kendisine muayene olmak icin gittigimde yabancı sivil biri icerideydi ve surekli gundelik hayatlarindan konusuyorlardi, benim işimi yapmaya basladigindaysa adam gelip seyretmeye basladi, rahatsiz olmama ragmen hic oralı bile olmadı egilip egilip dikkatlice beni seyrediyordu, sonra işlem bittiginde sok oldum dislerimden birisini hem çok buyuk hemde dis tonumdan 5-6 ton koyu sapsarı bir dolguyla yapmış, hemen bu ne diye sordum, burasi ozel muayenehane degil istiyorsan git parasiyla yaptir deyip gulerek bizde boyle oluyor dedi dalga gecercesine, hem bu durum hakkinda dusuncelerinizi merak ettim hem biri hasbelkader gidecek olursa nasıl bir insan oldugunu gorsun istedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Tuğçe Güney doktorun ismi
Eskişehir ağız ve diş sağlığı merkezi doktoru hakkında? Bu Taciz mi?
Cevapla