giden duyan var mı bilmiyorum ama kendisine muayene olmak icin gittigimde yabancı sivil biri icerideydi ve surekli gundelik hayatlarindan konusuyorlardi, benim işimi yapmaya basladigindaysa adam gelip seyretmeye basladi, rahatsiz olmama ragmen hic oralı bile olmadı egilip egilip dikkatlice beni seyrediyordu, sonra işlem bittiginde sok oldum dislerimden birisini hem çok buyuk hemde dis tonumdan 5-6 ton koyu sapsarı bir dolguyla yapmış, hemen bu ne diye sordum, burasi ozel muayenehane degil istiyorsan git parasiyla yaptir deyip gulerek bizde boyle oluyor dedi dalga gecercesine, hem bu durum hakkinda dusuncelerinizi merak ettim hem biri hasbelkader gidecek olursa nasıl bir insan oldugunu gorsun istedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Tuğçe Güney doktorun ismi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar