21 yaşındayım sol gözüm hafif içe doğru kayıyor bu beni rahatsız ediyor doktora gititim gizzli kayma var dediiiiii?

sol gözüm lens takarak düzellir mi? şu an lens kullanıyorm ya da ne yapmalıyım
21 yaşındayım sol gözüm hafif içe doğru kayıyor bu beni rahatsız ediyor doktora gititim gizzli kayma var dediiiiii?
Cevapla