Siz de gözlerinizi bulanıklaştırabiliyor musunuz?

Gözlerimde kusur yok. Ama kasıtlı olarak bulanık görebiliyorum. Hatta küçükken göz doktoruna gitmiştim ve bir cihazda gözlerimi kontrol etti. ''Çok ciddi bozukluk var.'' dedi. Ama daha sonra alfabedeki harfleri tek tek gösterince ve hepsini bilince ''Yalancı'' dedi. :)

Gözlerimde en ufak bir kusur yok ama istersem çok yakınımdaki yazıyı okuyamayacak duruma gelene kadar bulanıklaştırabilirim. Aynı fotoğraf makineleri gibi, hani odaklarken arka taraf bulanık olur ya, işte öyle. Diyaframa bağlı olarak.

Siz de gözlerinizi bulanıklaştırabiliyor musunuz ?
Mesela bu fotoğraf çok net olsun ben bu netliği gözlerimle aynı bu şekilde bulanıklaştırabilirim. Hatta telefona bakarken ve bu sitedeki yazıları okurken bulanıklaştırsam, hiçbirini okuyamam.

Bunu siz de yapabiliyor musunuz yoksa sadece bana mı has? :D
Siz de gözlerinizi bulanıklaştırabiliyor musunuz?
Cevapla