Bu soruyu bugün çok gördüm.. herkesin damarları şişmiş belli ki 😂 Hepsine tek tek yazmak yerine böyle cevap vermeyi tercih ettim. Kısa yazmaya çalışıcam...
Vücut damarlarının belirgenleşme sebebi çok fazla. Ama ben en masumlarını yazıcam. İyi düşünelim iyi olsun 😇
-sıcak havalarda damarlarda genişleme olabilir. Rahat olun korkulacak bişey yok 😂😂
-eğer zayıfsanız cilt altı yağ dokusu ince olduğundan dolayı damarlar yeşilimsi, e doğal olarak daha belirgin görünebilir
-koldaki toplar damarların belirginleşmesi fazla kiloya bağlı olabilir. Yanlış oturmadan da kaynaklı olabilir..
-uzun süre ayakta durmuşsanız da yer çekimiyle alakalı olarak damarlarınız kolaylıkla görülebilir
Ha eğer sertlik varsa ve ağrıyorsa bu bir hastalık olabilir bir doktora gidin derim ben 😇
Sağlıklı günleeeeerrrrr
Güncellemeler
+1 yıl
Belirgen ne ya ahahahahah Belirgin 😇
El ve ayak damarları belirgenleşenler buraya bakabilir mi?
benim damarlarımın belli olmamasının sebebi bunlardan birisi değil vücut geliştirme sporu yapınca, kaslar gereğinden fazla oksijene ihtiyaç duyunca ister istemez damarlar genişleyebiliceğinden daha fazla genişliyor. buda damarın belirgin ve iri görünmesine sebep oluyor ki bunu çoğu kişi de yaşıyordur.
En İyi Cevaplar