Özellikle okmeydanı tıp merkezi olması benim için çok önemli, tecrübe öğrenmek istiyorum. Teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
araştıran olursa diye ek olarak yazmak istiyorum, doktorların ilgisinden oldukça memnun kalmıştım, hiç sorun yaşamadım. korktuğum gibi de hiç olmadı ve tertemizdi. teşekkürler.
Okmeydanı Tıp Merkezi'nde Gastroskopi ve Kolonoskopi yaptıracağım. Daha önce orada yaptıran var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok geçmiş olsun.
teşekkür ederim.
Ben endoskopi oldum ama özel hastanede anestezili. Umarım anestezili olursun. Yanında mutlaka bir yakınınla git.
genel anestezi ve refakatçi tamam :/ sorun tedirginlik ve merkezin bilinirliğini çözememem :/
Duymadım üzgünüm
teşekkür ederim yine de.
geçmiş olsun canım
teşekkür ederim.