Küçük bir operasyon geçirdim ve dikiş ağrılarım aşırı şiddetli, bilgisi olan lütfen yorum yapabilir mi?

3 gün önce sağ kasığımdan incelemek üzere parça aldılar, lokal anestezi ile, ilk gün pek bir şeyim yoktu ama gün geçtikçe ağrım siddetlendi, iyileştiği için mi yoksa bir sıkıntı olduğu için mi bu kadar acı çekiyorum? 5 dikiş var ve üzeri sargili, normal midir beni ağlatacak derecede olması yoksa acile gitmeli miyim?
Küçük bir operasyon geçirdim ve dikiş ağrılarım aşırı şiddetli, bilgisi olan lütfen yorum yapabilir mi?
Cevapla