Sabah 8 den beri ayakta olacağım. Randevum da öğlen 2 de.
Sorunum yüzümde de sivilcr var ama tüm vucüduma yayıldı.
Aç mı olmam lazım illa?
Sorunum yüzümde de sivilcr var ama tüm vucüduma yayıldı.
Aç mı olmam lazım illa?
gerek olacağını sanmıyorum amasen garanti olsun yinede aç git. sonuçta bir şeker ve kolestrol tahlili yaptırmaıyorsun :)
Evet sivilceleri şeker yapıyor olabilir o yüzden aç gitmen ve doğru sonuç çıkması daha faydalı olacaktır.
gerek yok yesen de olur gerçi istenilen tetkiklere bağlı ama genelde dermatoloji açlık tokluk aramaz
Peki teşekkürler
Bir şeyler atıştır ama tıka basa doydum diyebileceğin kadar çok şey yeme.
Cevap
5Cevap
ac karna gitmek iyidir. seker e de baktir
ewet aç git saglikciyim
Ama o kadar saat olmaz ki 😞😞 sabah 8 de yesem sonra hiç yemesem olur mu?
Acıkırım illa
olmaz saat kaçta gidicen
Öğlen 2 ve o saate kadar kursta olacağım
ooo ye ozman çok az bı oynama çıkar tahlillerde
Yaa oynama olursa teşhişte ve tedavide bir sorun olur mu peki?
olmaz pek bı sorun
Peki teşekkür ederim 😊
rica ederim geçmiş olsun
Saolun 😊
sen saol
ben cildiyede kantahlili verdim aç karnına ,
Aç olman gerek diye biliyorum
Evet
Kahvaltınıı et.
Evet aç git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar