arkadaşlar uzun yıllardır panik bozukluk, okb gibi sorunlar nedeniyle ilaçlar kullanıyorum
bana faydası çok oldu ilk başlarda ama sonradan sarpa sardı
bir iyi bir kötü
ve son 1,5 yıldır ilaç kullanmıyorum
Bende hep bir şüphecilik hem bir kaygı hep bir geçmişteki olaylar hem bir acabalar var ve bunlar hayatımı çok olumsuz etkiliyor
3 ayda 18 kiloya yakın verdim
sırf kafaya takıp birşey yiyemekten
artık dayanamadım tekrardan gittim doktora
(efexor dideral ve abizol) ilaç verdi
ama inanırmısınız kullanmamak için tuttum kendimi kullanmadım
lakin çok zorlanıyorum
şimdi acaba spora başlasam faydası olur mu yoksa
eninde sonunda bu ilaçlara mahkum mu olacağım?
bana faydası çok oldu ilk başlarda ama sonradan sarpa sardı
bir iyi bir kötü
ve son 1,5 yıldır ilaç kullanmıyorum
Bende hep bir şüphecilik hem bir kaygı hep bir geçmişteki olaylar hem bir acabalar var ve bunlar hayatımı çok olumsuz etkiliyor
3 ayda 18 kiloya yakın verdim
sırf kafaya takıp birşey yiyemekten
artık dayanamadım tekrardan gittim doktora
(efexor dideral ve abizol) ilaç verdi
ama inanırmısınız kullanmamak için tuttum kendimi kullanmadım
lakin çok zorlanıyorum
şimdi acaba spora başlasam faydası olur mu yoksa
eninde sonunda bu ilaçlara mahkum mu olacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar