Kan aldırmaktan korkuyorum. Anestol pomad işe yarar mı yani uyuşturur mu?

Beni kan tutmaz ama o iğnenin koluma girmesinden bile içim tiksiniyor. Bu acıyı hissetmemenin yolu var mı? Anestol pomad ya da emla işe yarar diye duydum. İşe yarar mı? Emla 115 tl çok pahalı anestol almayı düşünüyorum 9 tl ye. İkisi de aynı etkiyi yapar mı? Yapmasa da anestol iğnenin acısını hissetmemem için yeterli midir?
Kan aldırmaktan korkuyorum. Anestol pomad işe yarar mı yani uyuşturur mu?
Cevapla