Numaralı gözlüğü kullanmayı bırakınca göz eskisinden daha iyi görür mü?

Bugün eniştemle konuştuk ben yıllardır gözlük kullanıyorum ve gözlük kullanmayı hiç sevmiyorum. Gözlerimin biri 1.75 biri de 1.50 miyop var. Gözlük kullanmayı 3 ay bırak eskisine göre daha iyi görürsün dedi, gözlerin gözlüğe alıştığı için gözlüklere görmeye alışmış o yüzden sen de gözlüğe bağımlı kalmışsın ama gözlerini gözlüksüzlüğe alıştırarsan daha iyi görürsün hem senin numaran ileri değil dedi ben de numaramın büyümemesi için takıyorum dedim. Sizce eniştemin dediği doğru mu? Bu bilgiyi enişteme eniştemin dediğine göre türkiyenin en iyi göz doktoru söylemiş. Sizce gerçekten de öyle mi? Sırf göz doktorları numaran büyümesin dediği için yıllar boyu sevmediğim halde gözlük taktım. Sizce şimdiye kadar yanlış mı yaptım :/ ?
Numaralı gözlüğü kullanmayı bırakınca göz eskisinden daha iyi görür mü?
Cevapla