Kabalaşmayın! Bu bir hastalık! Polikistik overim var çenemde ve altında tüylenme oldu. Var mı lazere giden?

Kabalaşmayın! Bu bir hastalık!Polikistik overim var çenemde ve altında tüylenme oldu.Var mı lazere giden?

bu durum beni ruhen çok yordu. Ve sinirim çok bOzuldu bir yıldır hergün o türleri tek tek almak işkence gibi.. var mı yüz bölgesinde lazere gidip etkisini faydasını gören?
Kabalaşmayın! Bu bir hastalık! Polikistik overim var çenemde ve altında tüylenme oldu. Var mı lazere giden?
Cevapla