Bayılmalar; ay da, yıl da bir baygınlık geçiren insanlar için özellikle #tansiyondüşüklüğü (hipotansiyon) olarak değerlendirilebiliyor. Peki kronik haline gelen bayılmalar sizi huzursuz ediyor mi? 2 günde bir baygınlık geçiriyor olmanız durumunda doktor kontrolünden geçme gereği hisseder misiniz? #BirTutamAşkk #Sürekliliğiolanbayılmalar
Sürekliliği olan bayılmalar korkutuyor! Sizde çok sık bayılır mısınız?
Bu önemli bir durum bunu altında hangi sorunun olduğu araştırılmalı kronikleşen bir bayılma sendromu varsa epilepsi başlangıcıda olabilir ve bu insanın yaşantısını etkilkeyebilir ciddi anlamda olmasada hayata bazı şeyleri kısıtlayarak yaşama gereği duyabilir...
Çok ciddi olmasada müdahale edilmezse ciddi olmayan bir durum bile ciddiyet oluşturabilir zamanla... onun için zamanında müdahale herzaman daha iyi sonuçlar verir :)
Bu yaşta hipotansiyon nedeniyle bu kadar senkop beklenmez muayene temiz çıkarsa ki öyle de olacaktır psikiyatril olarak değerlendirilir ya da vazovagal sendrom vb bayılmalar ile seyreden bir durumdur
Allah korusun tabi yaa kötü düşünmedim öyle ama böyle sürekli bayılma oluyorsa bir git kontrole bişeylerde dengesizlik vardır tansiyon olabilir ne bilim kanla alakalı olabilir
En İyi Cevaplar