geçmiş olsun bazan bendede olur özellikle tek bir noktaya böğle iğne girer gibi bir nokta acır orası çürümüş olabilir doktora görünmende fayda var arkadaşım tekrar geşmiş olsun
diş ağrısı için antibiyotik ve ağrı kesici birlikte kullanılır iltihap var ise ağrı kesici pek işe yaramaz bir dişçiye gidip kesin sonuçla anında kurtulabilirsin geçici çözümler zaman kaybı vücuduna ilaç yüklemekten başka bir şey değil en iyisi dişçi
kırık mı dolgulu diş mi ya da 20 dış falanmı çıkıyor şimdi sınır sıstemıne kadar açılmıştır hava ıle vs temas edınce ağırıyordur bır dışçıye gıtsen ıyı olacak sanırım :))
Bol bol dişini fırçala paradontax olursa iyi olur. Arada karbonatla çalkala, arada sirke ile. Eczaneden tantum şişe al ağzına al bol bol uzun süre beklet çok etkili.
abse değilse çürüğün üzerine 2 3 saat kadar tutunca aşzı uyuşturuyor ya da eczanelerde bide fıs fıs bir uyuşturucu var oda uyuşturuyor ama kesin çözüm tabiki doktor
Ağrıyı hafifletiyor. Bir pamuğa sür oraya koy tadı güzel degil fakat insan çaresiz kalınca her şeyi dener. Ayriyetten doktorunu değiştir , uzman bir doktara görün. Bende bir aralar çekmiştim şimdi sağlıklı ve tertemiz dişlerim. Umarım sende sağlığına kavuşursun 🌼
Ayrıca kanal tedavisi olmuşsun yorumlarda gördüm. Ya sinirlerini iyi temizliyemedi doktor ya da dolgu iyi doldurmadı boşluk kalmış olabilir ama zaten kanal tedavisinde sinirler alınınca bir şey hissetmemen gerek muhtemelen sinir kalmıştır
En İyi Cevaplar