Başıma iğneler batiyor ve gözlerim odak noktasını kaybediyor sizce neden olabilir?

Arkadaşlar bu son 1 aydır oluyor bende. Ayakta olduğumda başıma igneler saplaniyor sanki kafamı kipirdatinca açıyor o yüzden kipirdatmayip bir dakika bekliyorum biraz daha hafifliyor. Ve gözlerim odağını kaydebiyor sanki acayip tam olarak anlatamıyorum. Başım dönüyor ve gözlerimi de acitiyor. Kansizliktan degil bundan eminim neden böyle oluyor bir fikri olan var mi ya da aynısını yaşayan?
Başıma iğneler batiyor ve gözlerim odak noktasını kaybediyor sizce neden olabilir?
Cevapla