Normal olması gereken sanırım üstteki resim ama yabancıların çoğusu alttaki göbek deliğine sahip ama neden?





bebek çok ağlayıp zırlarsa göbek deliği erken düşüyor ve cf.kizlarsoruyor.com/.../...-8084-85bcd1e4d53f.jpg bu şekil oluyor bebek az ağlıyan bir tipse normal bir göbek deliği oluyor ben böyle duymuş idim
Kalitsal bir durum. Normal diye bir sey yok. Hepsi olanilir durum
Yabancılıkla alakası yok benim tanıdıklarım var göbek deliği böyle olan
Birinin göbek bağını dugumlemisler bir tanesini kesmişler.
Cevap
11Cevap
1 daha estetik ve göze hoş geliyor şanslıyım benimkide öyle..
benim ko birinci olan cok kestikleri ocin boyle oldu demislerdi
Kemik yapisi farkı olabilir ya da göbeği uzun kestiler 😂😂
İkiniciyi hiç görmedim :)
benim ki 2. olandan ailemde bir Bn böyleyim 😊
Göbek bağı kesilmesinden oluyor
Göbek bağını tam kesememişler asd
Valla benim üstteki gibi ve daha estetik
Çok ağlayınca dışarı pırtar der eskiler😂
Göbek bağını kesememişlerdir
Göbek bağının Kesim farkıb
Gobek bagini keserken oluyor sanirim
alttaki iğrenç
Allahin işi işte
gobegi kesilmemis
Ilginç soru
1. daha hoş
2. si iğrenç
genetik
doğumdandır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar