" Berna kafanda var " derlerdi inanmazdım Harbiden de kafamda varmış Belirtiler Yılbaşından sonra başladı 3 mayısta teşhis kondu 15 mayısta ameliyatla tümör alındı Yakında kemoterapi başlayacak Tedaviye devam
Yazdıklarım alıntı değil Bizzat yaşadığım tecrübeler Belirtilerin yoğunluğu kişiye göre değişir.( miş ) 1- ALIN ve ŞAKAK BÖLGESİNDEKİ AĞRILAR İlkin batma şeklindeki anlık ağrılar zamanla daha sık ve daha uzun sürmeye başlıyor.2-ANİDEN GELEN KUSMA Hiçbir mide bulantısı olmadan püskürme şeklindeki kusmalar. ( Hani su içerken şaşıracağın bişey duyarsın ağzındaki su püskürür ya, aynen öyle kusma geliyor ) 3-KONUŞURKEN TELAFUZ ETMEDE ZORLUK Sürekli olmasa da harfleri yutarak veya kelimeleri zorlanarak söyleme. Kemal Sunal'ın " evet " derken " e ee evet " demesi gibi
 4-YÜRÜRKEN DENGE PROBLEMİ Normalde yürürken veya merdiven inip çıkarken ayağını kaldırıp adım attığında, basacağın yere bakmazsın. Çünkü beyin mesafeyi otomatik olarak algılar İşte o beyin sağlam olmayınca yere bakmadan adım atmak zorlaşıyor  5-TAT ve KOKU ALMA YETİLERİNDE AZALMA Yediklerinin tadını eskisi alamaz olursun Herhangi bir kokuyu duymakta zorlanırsın 6-SES ve YÖN TAHMİNİ ZAFİYETİ Sağlıklı biriysen arkan dönükken seni çağıran olduğunda veya bir ses duyduğunda sesin geldiği yönü tahmin edip ona göre sağından veya solundan geriye dönüp bakarsın. Benim durumumda olan biriysen algı problemi yaşayıp şapşal şapşal bakınır durursun 7-GÖRME ve MESAFE ALGI PROBLEMLERİ Dokunmak veya almak isteğiniz bişeye uzanıp kavramak sizin için kolaydır Bulanık ve çift görmediğin için sorun olmaz. Kafada problem varsa mesafeyi tam olarak ölçemezsin,2 seçenek var Ya tutacağım sanarak parmaklarını erkenden kapatırsın, elin boş kalır Ya da uzakta olduğunu zannedip elini daha ileri uzatmaya çalışırken, elin almaya çalıştığın şeye çarpar. 8-SÜREKLİ UYKU ve YORGUNLUK HÂLİ Uykunu almış ve dinlenmiş olsan bile halsizlik yorgunluk ve uyku basar
Beyin tümörü mü daha güçlü Berna mı? Beyin tümörü belirtileri nelerdir?
Valla Bende Baş ağrısı var Geçmek bilmedi Kafamda yayılmış bir Ağrı var bir arkada Bir yanda Bir önde Gittim Sinüzit dediler Karlı hava'dan sonra bu baş ağrısı başladı normalde kesinlikle yoktu, MR Çektirdim Temiz çıktı emin olmak için Gittim Doktorlar MR en son nokta daha yok Başka dedi Ve Psikolojiye git dediler Kafana ne takıyorsun felan fistan Ulan Birşey takmıyorum Ağrıyıp duruyor menet :D o Saydıkların hiçbiri yok kusma halsizlik felan ama bilmiyorum
Sanada Geçmiş olsun ALLAH Tez zamanda Sana Sığğat Versin ;)
Çok geçmiş olsun peki şimdi son durum nedir tedavide kemoterapi ne kadar sürecek belli bir zamanı var mı ya da doktorlar tamam artık bir daha tümör üremez gibi birşeyler diyorlar mı Allah yardım etsin o kadar zor ki belki ameliyat değil zor olan ama tanı koyuluyor insan orda bir çöküş yaşıyor çünkü bu bir illet kurtuluşu var ama tabiki tekrarlama riski de var Allah kimseye vermesin şafi adıyla şifa versin sakin moralini bozma bu da geçecek diye düşün bu hastalığın en büyük ilacı moral 😒
Öncelikle çok geçmiş olsun. Erken teşhis edilmesine sevindim. Umarım en kısa sürede çok daha iyi olursunuz. O iyileşme sürecini de paylaşırsınız. En azından sizin gibi bu rahatsızlığı yaşayanlar için bir nevi pusula olacaktır. Öte yandan verdiğiniz bilgiler için de ayrıca teşekkürler. Bunu yaşayan birinden birebir semptomları öğrenmek iyi oldu. Çabucak iyileşin ve geri dönüp bu süreci de bizlere aktarın lütfen :)
Onlar da geçer elbet. Siz tedavinize ve kendinize dikkat edin yeter. Tabii aynı zamanda beslenmenize de... Bunun yanı sıra psikolojinizi destekleme açısında motive edici ve moral verici şeyler izleyin, dinleyin, okuyun. Hatta rahatlamak için yazın, çizin, resim yapın.
Çok çok geçmiş olsun, umarım daha çok kişiye ulaşır sorun, gerçekten bilgilendirici olmuş. Yalnız böyle konularda çok paranoyak oluyorum, sürekli düzenli aralıklarla kan testi yaptırmama rağmen içim bir türlü rahat etmiyor. Umarım kısa sürede, eskisinden daha da sağlıklı olursun, Allah kimseye vermesin. Güçlü ol, o seni değil, sen onu yen. Başarırsın!
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çom geçmiş olsun canım aynı kaderi paylaşıyoruz ama ben ameliyatıda tedaviyide reddettim umudu kestim doktorda pek umutlu konuşmadı zaten aymı zamanda kalp hastasıda olduğum için masadan kalkamayabilirsin herşeyi göze alarak gir ameliyata dedi ben de giremedim...
çok üzüldüm abicim.. Ama bir taraftan da sevindim.. Tümör en azından senin gibi güçlü onunla savaşacak ve sonunda mutlaka kazanacak birisine gitti. Ve yendin =)) Seviyorum seni güzeller güzeli :)
Düşüncelerin ve çenen daha kuvvetli... Sorunun cevabını bizden daha iyi biliyorsun ve konuya hakimsin... Tez zamanda iyileşmen temennimizdir... Çeneni sevmesem de geldiğine sevindim... :)
Raporları görüntü sonuçlarını incelemedim Tıbbi terimleri de bilmiyorum Zaten bu durumdayken canımın derdine düştüm O kadar detayı öğrenemedim Taburcu olurken bütün raporları alınca bakarım
önceki gibi sorular sorsana site de kimi ekmek arasına katıp yemek istersiniz tarzı soruların. bu kız fotoğrafını koyar mı hiç, biliyor ki cillop gibi kızım. tümörü bilmem ama seni yemek isterim.
1
4 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
ben yazınızı okumamıştım. çok geçmiş olsun ve çok özür dilerim. Allah şifa versin, affedin.
En İyi Cevaplar