Arkadaşlar 20 yaşındayım 1.5 yıldır sigara içiyorum mesela sabah kalktıktan sonra her şey güzel normalken sigara içince moralim bozuluyor tedirgin hasas oluyorum aradan sigarasız 1 saat falan geçince her şey normaleşiyor iyi oluyorum ama bir sigara daha yaktıktan sonra yine aynı manzara oluyor sebebinin ne olduğunu araştırdım birşey bulamadım sizce neden böyle oluyorum ya? Ha sigara içme o zaman derseniz sigarasızda duramıyorum çok garip bir durumdayım depresyonda var ondanmı kaynaklanıyor bilmiyorum değişik sigaralarda deniyorum yine aynı sorun ne anlayamıyorum lütfen bilgisi olan beni aydınlata bilirmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sigara içtikten sonra: Moral bozulma, tedirgin olma, hassaslaşma, içe kapanma.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorunun nedenini açıklayanı EİG seçicem.
Sigara içtikten sonra hmoralim bozuluyor hassaslaşıyorum neden?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence birak hala elindeyken
Bırakamıyorum ama sorunda yıpratıyor neden acaba?
Psikoljiktir muhtemelen
Bende de oluyo Neden acaba
Merhaba sorunun ne olduğunu buldunuz mu?
Bunu okumanızı öneririm bendede zaman zaman bahsettiğiniz durum oluyor
Anksiyate bozukluğu nedir diye araştırmanıxı öneririm