

Şeftali çayı, şeftali marmelatı, şeftali reçeli ayrı bir lezzetli oluyor. Şeftali en çok nasıl tüketirsiniz?


Aklı başka çalışanlar burayı istilâ etmeden, her bitkinin sebzenin meyvenin yeri ayrı der ve susarım.
Çok haklısın abla bu ülkede çok fesat dolu :)
Canım istedi şimdikkk
sar ordan 5 kilo
@SiteninDeliAkıllısıı senden önce davrandılar :D
Şeftaliyi sevmeyiz..
Reçel ve marmelat olarak cok severim :/
Karanfilli hafif karamelize soslu off canım çekti be bayılırım güzel şeftali bulsam hemen yaparım
Cevap
3Cevap
şeftali değil, ama nektariyi severim... meyve olarak tüketmek tercihim.. çayını filan içmem
Canım şeftali çekti mutlu musun..
Tüysüz ve sulu şeftali severim :P
şeftali olarak tüketirim severim
Bayılırımm. CarrefourSA’da indirim vardı aldım hatta 39.90’a aldım. Tadı enfes
Severim.
Hiç sevmem
Hahha severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar