Herkes düzgün dişleri olsun ister. Ama bence; bazılarına şekli bozuk dişler çok yakışıyor. Mesela Tuba Büyüküstün çok güzel bir kadın. Dişlerinin de ona ayrı bir tatlılık kattığını düşünüyorum. Sizce dişlerdeki şekil bozuklukları, kişiye çekicilik/tatlılık katabilir mi?
Dişlerdeki şekil bozuklukları kişiye "çekicilik/tatlılık" katabilir mi?
Dişlerim biraz yamuk ama gülmeyi seviyorum kendimle yeterince barisigim tel taktirmayi falan da düşünmüyorum şu güne kadar hiç dis takıntım olmadi sağlık açısından problem yasamadigim sürece de olmaz 😃 uzun lafın kısası tatlılığı çekiciliği umrumda değil 😉
Benim dişlerim yamuk yani pek te gülemiyorum tel taktırmak istiyorum ama şimdiye kadarki tüm ilişkilerimdeki adamlar bana çok tatlılık kattığını söylediler hem de büyük ısrarlarla o yüzden taktıramadım şuanki eşim de çok beğeniyor neden anlamıyorum. 😛😛
Bir cok insanda bu bir yara gibi sanirim ama artik ailelerin cocuklarinda cokda titizlendigi bir konu fakat genede bazi insanlarda cekicilik degilsede bir sevimlilik etkisi olabilir heleki Tugba Buyikustun disleri bozuk kategorisindeyse fazlasiyla sevimli :)
deniz narin senin neden tüm soruların popüler oluyor yahu. ne zaman ks'ye girsem baş köşede görüyorum seni. aileden biri oldun artık o derece gözüm alıştı
iletirim aileme kabul ederlerse alsınlar. ben giderim o zaman :D soruna gelecek olursam ben düzgün dişleri çekici bulmuyorum hafif yamuk dişler bana çok çekici geliyor
Her zaman düzgün dişleri daha çok begenmişimdir. Bence çirkin olan biri bile güzel dislerle çekici hale geliyor. Şekil bozuklukları da belki çekicilik tatlılık katabilir ama hiç rastlamadm..
benimkiler düz ama bence çok aşırı olmadığı sürece o dediğin dişlerde sempatik duruyor -bazilarinda- ayrica dis teli kullanan kızlarda tatli oluyorlar😊😊
Bitek üst ön ikilinin bir solundaki az diğerinin üzerinde bakınca bence kötü görülmüyor ama hiç bir katkısını göremedim diyeceğim ama belkide çok görme fırsatım oldu ben görmedim. Oyüzden kendi hatamı başkalarına atıp günah almayayım
En İyi Cevaplar