Kıza bücür dedim diye sırtımı çizdi şimdi bu nasıl gececek🙁? İyiyce bakınca belli oluyor 😒 Bel çevresinin biraz üstünde Hafif kırmızı yukarıdan aşağı doğru çizgi
Küçükken kuzenlerimin hepsini tırnaklarımla tek tek çizerdim, kaç yıl geçti aradan, ellerinin üstlerinde hala imzam vardır.:) Yaptığı ize bağlı, ben göremedim bile, geçer büyük bir ihtimalle.
Çok ciddiyim... Yani bende ufacık birşey denildiğinde penselerini geçiren biri olarak, kaç kişiyi tirnakladiysam ki hatta lise zamanında onlar bile hala duruyor 😄 sinirden kendi elimi tırnaklamıştım o da duruyor 😄 duruyor yani 😄 ama ince bir kabuk oluyor bir de ufak bir küçülme olabiliyor. Ama asla tam olarak geçmiyor 😄
En İyi Cevaplar