Götümdeki tüyleri jiletle kestim yanıyor. Sizce ne yapmalıyım?

Popo üzerimdeki tüyleri jiletle aldığım için yanma yaptı ve küçük kızarıklıklar oluştu. Sizce ne yapmalıyım krem vs iyi gelir mi? Bu kılları tamamen yok etmek için çözüm öneriniz var mı? Epilasyon vs kalıcı çözüm olabilir mi sizce?
Götümdeki tüyleri jiletle kestim yanıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla