
Parmağım artık morarmaya başladı ve abim tırnağını bile çekmezler artık parmağını keserler dedi.. Belki korkup hastaneye gitmem için söyledi bilmiyorum. Annem ve babam da bunun gibi bir dünya bişeyler söyledi. Çok moralim bozuldu 😔

tırnak batması var burada.. Bir kuaföre gidin.. pedikür yapan kızlar 1 dakikada düzeltiyor bunu.. Hastaneye bile gerek kalmaz...
Başka birini dokunduramam
hissetmiyorsun bile.. ruhun duymuyor inanki :) :) geçmiş olsun...
Sağol
abin popondan uydurmuş halısaha da kazmanın biri ayağıma bastı baş parmağın yarısı morardi kopmadı 7 8 ay sonra duzeldu
Tırnak batması mı oldu
yok birini calimlarken hayvan gibi bastı ayama baş parmağımin yarısı morardi ama kopmadı 7 8 ay içinde düzeldi
Böyle iltihaplandı mı
yok ama içi kanamisti 7 8 ay mor kaldı uzadıkça kestikce düzeldi en son
Bu farklı bişey zaten iltihaplanması sıkıntı
kesileceğini sanmıyorum ya önce kremle ilaçla falan tedavi olursun
Kendi tedavimi yapma kararı aldım
saçmalama asıl öyle ilerler. tırnak çekilcek kesilcek bişey yok bunda
Dokunduramam
Cevap
16Cevap
öyle şeyler düşünme ne kesilmesi. ufak bir cerrahi operasyonla hallederler.
Doktora gidemem
bas parmak degıl serce parmak kesılsın yıne yuruyus bozuklugu olur
O kadar da değil
bir yakınım var iş kazası geçirdi serçe parmağı ve yandaki parmağının 3te biri gitti gayet normal yürüyo
😡 😡 😡
Kızarım
İltihab komple parmak enfeksiyon kapmıs sık sık ılık su ile yıka kesilmez bu parmak korkma
Sağol
Parmağından olacan hayla doktora gitmem diyorsun ilerde pişman olma
Olmam inşallah
tırnağı çekerler, sonrasında antibiyotik kremlerle tedavi ederler.
korkma yaşıcaksın
Çok komik
Moralim bozuk diyorum yazdığın iki kelimeye bak.. Ne kadar iyi insanlarsınız
Orayıda okudum neyse ya tartışamıycam seninle
Parga kesmiyorlar tirnagi kenarlardan kesiyorlar bir daha batmiyor
Gitmeyi düşünmüyorum henüz
Sen kaybedersin
Biliyorum
Bilmiyorum. Çekmezler umarım :)
Çektirmem ki
Merak etme çekmezler :)
Naparlar
Pansuman, mansuman, sargı. Kremde verirler sür diye, zamanla geçer merak etme :)
Gidemem doktora
Yok artık bunun için mi kesecekler daha neler
@mertakın1 atmam
Uzun sürede iyileşir tırnak batması malesef..
Ne kadar uzun
Senin ilaç kullanıp kullanmamana.. uygun ayakkabı giyip giymemene.. dikkat Edip etmemene göre değişir.. 2 aydan tut bir yıla kadar sürer.
4 aydır böyle zaten
Daha bir 6 ay çekersin o zaman..
O da tedavi olursan..
Olmam
Niye?
Ayağıma başkasını dokunduramam
Neden sorun mu var ayaklarında?
Sorun yukarda
E o sorun için zaten tedavi olman lazım..
Olmam lazım ama dediğim gibi
Yani ayağındaki sorun yüzünden ayağına dokundurtmazsin.. dokunmadan tedavi yok ama... Paradoks oldu bu durum..
Bisey olmazsa az bakim yapaydin buneeee
Bağımsızlıktan oldu sanki
Sıkıntı olacağını sanmıyorum
İnşallah
Boooog igrenc bune pislik
Temiz sorulara yol al
Değil
Sen komple Çok kötüsün
altı üstü tırnağı çkecekler geri yerine gelicek
Sıkıntı orda çektirmek istemiyorum
Ustune isesinlee heegun birseyin kalmaz 😁
Öğğk
kusturdun sağol
Offf
Noldu parmağına?
Tırnak batıyo
Geçmiş olsun kötü bir durum
Çektirin biraz defaya mahsus
Dokya da doktor başka öneri de yapabilir
Acısı 0 yok yani merak etmeyin
Başkasını dokunduramam ayağıma
off Bune 😒
Parmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar