Zaten orası nemli bir ortam diye yorum yapmayın. Girişine ne zaman dokunsam jel varmış gibi.
Cevabın nedir?
Cevapla
Vajinada sürekli bir sıvı akımı olması gerekir çünkü vajina ön ve arka duvarı sürekli birbirine temas eden bir organdır aradaki boşluk cinsel ilişki sırasında olmasına rağmen kadının günlük yaşamı içinde bu duvarlar sürekli olarak birbirine değmektedir eğer o duvarlar devamlı nemli olmazsa o zaman organ tahriş olacaktır vücutta mukoza dokusunun bulunduğu her organda belli bir nem olmalıdır ki, bu bölgeler işlevlerini doğru düzgün yapabilsinler. Ancak koşullar değiştiği taktirde bu vagen PH ı da bozulur.
114 Yorumla
Soran+1 yılAma nemlilikten farklı olarak, akıntı şeklinde bu. Fazlaca yani
Soran+1 yılDokusu, kendimi tatmin ettiğim günlerde oluşan sıvı gibi yani biraz yapışkan. Koku yok pek.
Soran+1 yılPeki muayenesi nasıl oluyor bilgin var mı? Biraz utaniyorum
Soran+1 yılÇok teşekkür ederimm 💗
En İyi Cevaplar
- Sağlık konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılBazılarının fazla geliyor ama normal bir durum. Günlük ped kullanma zorunluluğu olur ama
03 Yorumla
Soran+1 yılOnlar da Zararlı ama
- +1 yıl
Ben kullanıyorum bir zararı olmadı sürekli altında günlerce aynısını tutarsan zararlı olur her gün değiştirilmesi lazım
Soran+1 yılPedi günlük değiştirceksem o zaman iç çamaşırını 2 günde bir mi değişcez😂 Ben günlük 2 iç çamaşırı değiştiriyorum
kızlara sorulan soruyu kızlardan çok erkeklerin cevaplaması ve daha ii bilmeleri garip geldi açıkçası :P
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkek olsan bel soguklugu derdım ama kızlarda da var mı boyle seyler..
02 Yorumla
Soran+1 yılErkekte ne oluyor bel soğukluğu olunca?
Cevap sahibi+1 yılakıntı oluyomus
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
15Cevap
+1 yılçok fazla cinsellik düşünüyorsun, bu yüzden hep ıslaksın, zevk suyu yani, bu bir sağlık sorunu değil
04 Yorumla
Soran+1 yılİstekliyimdir ama pek yapmamaya çalışıyorum tatmin işini.
- +1 yıl
tamam işte bu yüzden en ufak bir etkileşimde ıslanıyosun, normal yani
Soran+1 yılEskiden cok yapardım ondan mı acaba. Vücut alısmıs
- +1 yıl
daha fazla ayrıntıyı özelden konuşabiliriz
Gizli Üye(30-35)+1 yılıslaklık olması iyi birşey.. ya günlük ped kullan ya da peçete koy
03 Yorumla
Soran+1 yılZararlı bulduğum için onları kullanmıyorum ama sürekli iç çamaşırını değiştirmek zorunda kalıyorum
Cevap sahibi+1 yılkullan bişey olmaz
+1 yılyok la o normal vajinal akinti. kokusu pisse sıkıntı var
00 YorumlaÇok kuduruyorsan ondandır
01 Yorumla
Soran+1 yılDurup dururken
sürekli zevke geliyosun o zaman
01 Yorumla
+1 yılşeftalinin bile sulusu sağlıklı olandır
01 Yorumla
Soran+1 yılYa ilerde kuruluk olursa
Gizli Üye(30-35)+1 yılakıntı vsr sende Jinekolog a gitmelisin
023 Yorumla
Soran+1 yılNasıl kontrol ediyorlar
Cevap sahibi+1 yılHiç gitmedin mi?
Cevap sahibi+1 yılİhmale gelmeyecek bir şey bu iltihap kapmış olabilirsin
Soran+1 yılGitmedim nasıl kontrol ettiklerini biliyo musun utanırım ya :(
Cevap sahibi+1 yılbakarak tabikide açıp bakıyor zaten genelde bayan doktor olur hastalar da bayan olduğu için utanma na gerek yok
Soran+1 yılAnnrmden bile utanıyorum asla gidemem bir çubuğu oraya sürsem akıntıyı öyle araştırsalar😂
Cevap sahibi+1 yılsacmalama
Cevap sahibi+1 yılOlmaz öyle bir
Cevap sahibi+1 yılsey
Soran+1 yılGözlükle falan giderim😂😂ay çok kötü ya
Cevap sahibi+1 yılBu arada ben erkegim 😂😂
Soran+1 yılFarkındayım
Cevap sahibi+1 yılnerden anladın
Cevap sahibi+1 yılYaş kac
Cevap sahibi+1 yılvar mı konuştuğun biri?
Soran+1 yılNeden ilgilendin😂
Cevap sahibi+1 yılBilmem iyi niyttetn
Cevap sahibi+1 yılvar mı doktor tavsiyesi Veren benden başka
Cevap sahibi+1 yılYoksa sende dalga geçmek için mi yazdın
Soran+1 yılDalga geçmiyorum ama doktora gitmeye utanıyorum
Cevap sahibi+1 yılekelrmisn beni
Soran+1 yılEklememm
Cevap sahibi+1 yılPeki sen bilirsin k. i. b
Mart ayı geldi normaldir
00 Yorumla
+1 yılSende biraz aşırı istek var
04 Yorumla
Soran+1 yılİstekliyimdir ama pek yapmamaya çalışıyorum tatmin işini
- +1 yıl
Anladim ozele gelirmisin orda b kac soru soruyum size
Soran+1 yılEmrederseniz peh :/
- +1 yıl
Emir değil rica
Sorun değil sanslisin
02 Yorumla
Soran+1 yılYa ilerde kuruluk olursa diye korkuyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılAyın belirli dönemi öyle olur
0130 Yorumla
Soran+1 yılBelki de
Cevap sahibi+1 yılBelki değil kesin öyle. yumurtalıklarınla alakalı tavuğum
Soran+1 yılBen acaba abaza miyim,? 😂 Her minik şeyde ayni his. mesela tavuğum😂
Cevap sahibi+1 yılTahrik mi etti? Abaza değil, bakiresin. mastı azalt. kitap falan oku. çok daha iyi hissediceksin
Soran+1 yılTahrik değil de kadınlık duygusu kabardı, yaşın da olgun falan.. mast yapmamaya çalışıyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılDoğal bir şey. dert etme. ama mastı az yapman senin karına. çünkü hem cinsel ilişkiden zevk almakta zorlanırsın. orgazm olmakta güçlük çekersin ileride. hem de aklına sürekli cinsellik gelir. sosyal hayatına, sorumluluklarına konsantre olmakta zorluk çekersin. kitap oku. inan bana mükemmel bir zihin terbiyesidir.
Soran+1 yılÇalışacak dersim çok zaten, onlara bakmam lazım kitaptan ziyade.
Soran+1 yılİlişki yaşıyor musun?
Cevap sahibi+1 yılE yani. ama teşbihte hata olmaz-zihin çay gibidir. sürekli çalışıp beynini kaynatırsan verimin düşer. arada kitap gibi, müzik gibi şeylerle demlendirmelisin.
Soran+1 yılNeden gayrimeşru ilişkiler yaşıyor bu erkekler?
Cevap sahibi+1 yılİlişkiden kastın cinsel ilişki mi? duygusal olan mı?
Cevap sahibi+1 yılSen yazacağını yaz. yazışma sıramız karıştı 😄Tekrar hizaya sokalım
Soran+1 yılCinsel. Yani hem olgun hem bakir olan var mıdır 😂
Cevap sahibi+1 yılHem bu sitedeki bekaretten en uzak erkeğim sanırım. neden gayrimeşru ilişki yaşadığımızın bir kaç sebebi var ve bilinen bir şey. birincisi siz kadınlar güzel varlıklarsınız :) 2- biz ne kadar sevişirsek sevişelim kimse arkamızdan kaşar ırıspı yollu falan demiyo. hatta tam aksime benim bir sürü sevgilim daha önceleri çapkın olmamdan hoşlandığını söyledi. bunu bir erkek söylemez.
Soran+1 yılBence de çık gızelizz💗💗
Cevap sahibi+1 yıl😄😄 maaşallah diyelim. eksik olmayın 😄
Soran+1 yılErkekler nasıl kızlardan hoşlanır? Çocuksu mu kadınsı mı?
Cevap sahibi+1 yılÇok çocuksu olmadığı sürece, özellikle bebek taklidi yapmadığı sürece 😄 İkisinden de hoşlanırım ben ama kadınsı ve karizmatik bir kadının yeri ayrıdır. her ne kadar pek olmasa da :) çünkü bizim olgun yaştaki kadınlarımız da çocuk gibi 😄
Soran+1 yılHaha bunun sebebi türk babalarının ciddiyetinden kaynaklı
Cevap sahibi+1 yılHahaha olabilir. yakınlaşmak üzere olduğum bir kıza "işte bunu yapmıcaktın"demişliğim var. bebek aksanıyla 😄 konuştu diye
Soran+1 yılŞımarıyor yanında. bir de şeytan tüyü de varsa sende
Cevap sahibi+1 yılİtici buluyorum ya. en son sevgilim de yaptı. direk soğuyorum. ısınmam zaman alıyo. şeytan tüyü var mı bilmiyorum ama yeteri kadar ilgi görüyorum
Soran+1 yılŞeytan tüyü yoksa da paran araban pahalı hediyelerin vardır haha
Cevap sahibi+1 yılHahahha param arabam için ama tipim için olamaz mı? 😄Ali ağaoğlu muyum ben? 😄😄öğrencilik yıllarımda da öyleydi ve asla pahalı hediye almam eğer uzun bir ilişki içinde değilsem
Soran+1 yılTipe bakmadığım için o ihtimal aklıma bile gelmedi ya😂 Ama olur mu olur. o zaman kaslı ya da şık giyiniyorsunsur
Cevap sahibi+1 yılHahahah. kaslı değilm ama fit ve orantılı bir vücudum var. şıklığı bilmiyorum. yani o saçma sapan gey ayakkabıları giyip , o aptal dar bileksiz pantolonların içine girip omzuma kazak asmam ve evet.. hoş olduğumu söylerler 😄Bana kendimi anlattırıyosun. çok rahatsız edici. balık burcu musun?
Soran+1 yılTerazii
Cevap sahibi+1 yıl3 burçtan olma ihtimalin vardı zaten. balık, terazi ve akrep. bu burçların mıknatısıyım sanırım. ben de teraziyim
Soran+1 yılNeden mıknatısısın acaba 🤔 Uyum mu var
Cevap sahibi+1 yılFrekans de , uyum de, genetik de. ne dersen de. sohbet edebiliyorum bu burçlarla. diğerleri bir ilginç oluyo genelde. bir şeyler oturmuyo
Soran+1 yılTerazi kadını herkesle uyumluu☺️ İstediği herkesi etkileyebilir hatta istemese de 😂
Cevap sahibi+1 yılEvet :) güzeldir de. bir kaç terazi ile birlikte oldum. hiç de pişman olmadım
Soran+1 yılHiç bakire biriyle oldun mu?
Cevap sahibi+1 yılBirlikte olmaktan kastım seks değil 😄
Soran+1 yılPeki oldun mu? 😂
Cevap sahibi+1 yılEvet. bir kaç kere. evlilikle son bulacağını düşündüğümüz için yapmıştık hepsiyle. maalesef öyle olmadı. artık bakirelerle cinsel ilişkiye girmiyorum
Cevap sahibi+1 yılSen tam bir terazisin he. 😄Meraklı..
Soran+1 yılOnları bu bahaneyle sen mi kandırdın? Yoksa sen misin kullanılııp selpak gibi kenara atılan? 😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahahaha selpak gibi kullananlar genelde bakire olmayanlar 😄Ben kimseyi kandırmam cinsellik için. hiç yapmadım. hatta sarhoş bir kızdan faydalanmaya bile kalkmadım ki çok meşhurdur biZim ülkede kızları sarhoş edip yatağa atmaya çalışmak. benim kandırdığım tek kişi kendim :) ben sadece cinsellik için birine yaklaşıyosam niyetimi uygun fırsatta söylüyorum. pek reddeden de olmuyo 😄
Soran+1 yılSeni sürüm sürüm süründürürdüm😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahaha mercimeğimi pişirmeyerek mi? 😄😄
Soran+1 yılAldante kıvamda bırakarak😂
Cevap sahibi+1 yılHahahaha cidden harikaydı. bugün bundan iyisi çıkmaz benden. ama çok zorlu biriyim ben bu konuda. asla ısrarcı olmadığım için fırın muamelesi gören hep ben olmuşumdur. ayrıca zorlansamda saygı duyarım.
Cevap sahibi+1 yılNaber?
Soran+1 yılyine unutulamayan bir terazi burcu kadını ;) iyiyim çok iyi. ya sen?
Cevap sahibi+1 yılPişman oldum yazdığıma 😄
Cevap sahibi+1 yılSağol ben de iyiyim
Soran+1 yıldemek öyle. cevap verdiğim için daha çok pişman oldum :)
Cevap sahibi+1 yılBelki ben de unutulamayan ama gururdan mesaj atılamayan terazi burcuyumdur 😄😄
Soran+1 yılgurur yapacak kadar ciddiye almıyorum bu platformları. muhabbete soruya baksana :D
Cevap sahibi+1 yılSoruda bir şey yokki. sağlık bu. sen bu kadar ukala değildin diye hatırlıyorum 😄😄
Soran+1 yıl(ki ayrı yazılır) çok ukalayımdır
Cevap sahibi+1 yılHer -ki eki ayrı yazılmaz ama..
Soran+1 yılevet her ki değil
Cevap sahibi+1 yılNoldu? kurudun kaldın? güzel olduğun kadar küstahsın ama yeterli dil bilgisine sahip değil misin yoksa 😄😄
Soran+1 yıloldukça iyiyim bu konuda
nete bakmayacağına söz verirsen sana bir quiz hazırlarım üj bej soruluk
Cevap sahibi+1 yılAhhaja sen ilk önce o -ki ayrı mı yazılır bitişik mi yazılır onu söyle. ondan sonra istersen kral süleymanın hazinesinin yerini sor..
Soran+1 yıl5-6 kalıp kelime var onlarda bitişik yazılır
halbuki
mademki
oysaki
meğerki
bağlaç olan ki ayrı yazılır.
Cevap sahibi+1 yılYani?
Cevap sahibi+1 yılŞov yapma. sadece soruya cevap ver 😄
Soran+1 yılverdim ya işte.- yokki -yazmışsın tamamen yanlış daha ne diyeyim :)
Cevap sahibi+1 yılOtur. 100 😄
Cevap sahibi+1 yılO vakit zat-ı haliniz ile yazışırken pek bir ehemmiyet göstermeliyim.
Soran+1 yılsöyle bakalım hangileri doğru
stajer stajyer
karnabahar karnıbahar
hoşgeldin hoş geldin
sağ ol sağol
gardolap gardırop
Cevap sahibi+1 yılHajajahaa
Cevap sahibi+1 yılStajyer
Cevap sahibi+1 yılHoş geldin
Cevap sahibi+1 yılGardırop
Cevap sahibi+1 yılKarnabahar
Soran+1 yılaferin blackholeinmymind
Cevap sahibi+1 yılOops..
Cevap sahibi+1 yıl😄😄
Soran+1 yılböylelikle kopya çektiğini de gösterdin çok mersi
Cevap sahibi+1 yılNeyse. yapçak bir şey yok. gizlenmem de gerekmiyo zaten 😄
Soran+1 yılsite neden izin vermedi
Cevap sahibi+1 yılÜst üste yazıp yolladığım için. milleti trollemek için kullanılmasın diye yapmışlar
Soran+1 yılaynı mesajda neden yazmadın kopyacı?
Cevap sahibi+1 yılHahaja bir saniye
Cevap sahibi+1 yılAynı satırdan yazsaydım uzun sürcekti. sen de kopya çektiğimi düşüncektin
Soran+1 yılbize de ne yapsanız yaranamıyorsunuz he :)
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle valla 😄 Bu arada umarım türkçe öğretmeni değilsindir 😄😄
Soran+1 yıldeğilim. olsaydım meslektaş mı olacaktık yoksa?
Cevap sahibi+1 yılHahaja hayır. çünkü soruların çok kolay
Soran+1 yılhadi oradaan :)
Soran+1 yılukala
Cevap sahibi+1 yılHahaha 😄 Noldu? İşine gelmedi filolog 😄
Cevap sahibi+1 yılAh pardon. -mi ekini unuttum. Ayrı yazılıcak tabi bir de 😄😄😄işine gelmedi mi şeklinde 😄😄
Soran+1 yıltabiiki, tabi ki, tabii ki, tabiki
hangisi?
Cevap sahibi+1 yılTabii ki
Soran+1 yılniye o zaman tek i ile yazdın bir üstte. kopyacı
Cevap sahibi+1 yılOna bakarsan düşüneceğim yerine düşüncem yazdım
Soran+1 yılhttp s ://www. youtube. com/watch? v=uJ4IDEN75eM
şarkı sana neler hissettiriyor :D
Cevap sahibi+1 yılTürkçeyi çözmüşsğn ama düzgün link atmayı beceremiyosun 😄
Soran+1 yıllevelim yetmedi anlasana :D
Cevap sahibi+1 yılŞarkının ismini söyle
Soran+1 yılvideo adı şu Kurdish Culture Event- Hussein Zahawy 2009 -2
Cevap sahibi+1 yılKürt kültüründe böyle bir müzik tarzı mı varmış? Ayrıca kemençe var. etnik müzikle aram pek iyi değil
Soran+1 yılyunan müziği bu aslında
enstrümantal müziklere bayılırım
roberto cacciapaglia vs..
Cevap sahibi+1 yılLoreena mckennitt dinle
Cevap sahibi+1 yılEnstrümental değil çoğu ama etnik
Soran+1 yılenstrümental değil enstrümantal :P
Soran+1 yılMark Eliyahu - Journey
çok hoş değil miii:)
Cevap sahibi+1 yılİyi de onun kökeni enstrumental. türkçeye yanlış geçtiyse ben ne yapiim? 😄
Cevap sahibi+1 yılHiç benlik değil bu müzik tarzı. https://m.youtube.com/watch?v=cxCI0tnN3Ys Ben daha çok bu
Soran+1 yılaynen kökeni öyle. müzik zevkin hırçın gibi özgürlükçü..
Cevap sahibi+1 yılRock kökenli müziklerin tamamı öyle ama zaten kölelik hissi veren müzik var mı 😄
Soran+1 yılsakin relaks müziklerden bahsetmiştim karşıtı olarak.
Three Days Grace - Fallen Angel
bence senin tarzın olabilir
Cevap sahibi+1 yılOlamaz. direkt isimden ofsayt ama şans veriim bakiim 😄
Soran+1 yılo zaman rammstein dinle anca keser seni :D
hiç tarzım değil
ama amour'u fena değil yine de sinir bozucu...
Cevap sahibi+1 yılHahah tam tahmin ettiğim gibi çıktı bu. yeni tarz alternatif rock gruplarını sevmiyorum. genelde de böyle 3 kelimeli garip ismleri oluyo. three days grace, my chemical romance , may bilmem ne valentayn 😄😄 rock grubu ismi güçlü isim olmalı. iron maiden, rammstein, metallica, rainbow, dire straits filan. amour bir ara benim en sevdiğim şarkısıydı. iyi bir grup rammstein. tam olarak benim tarzım olmasa da kaliteli bir metal grubu. amour'um prince of persia oyununa ofişıl bir klibı vardı. epey acıklı bir hikayesi var zaten o oyunun karakterinin aşk üzerine.. amour gitmiş yani :)
Soran+1 yıloy yok ya :D ben türkü dinleyen insanım..
Cevap sahibi+1 yılTürkü de bana olmuyo ya 😄 Tabiki sevdiklerim var ama fazlası bana zarar 😄
Soran+1 yılbayağı farklıyız yaşam tarzı müzik tarzı :D
Cevap sahibi+1 yılEvet :) zevkler ve renkler gizli dostum.. zevkler ve renkler
Soran+1 yılsence kürt türk
sağcı solcu
alevi sünni
müslim gayrimüslim
gibi farklılıklar önemli mi iki insan arasında?
Cevap sahibi+1 yılTabi ki hayır. nerden çıktı şimdi bu?
Soran+1 yılbugün bir erkek arkadaşım bu suali yöneltti de, arkadaşımsa önemsiz özel biriyse kültür inanç farkı önemli dedim. katılmadı bana.
kürtlerden korkuyorum ama ben napıyım :/ hep hayal kırıklığına uğrattılar
Cevap sahibi+1 yılİş ayrışmaya geldiğinde aşağı mahalle yukarı mahalle diye bile ayırıyo insanlar birbirlerini. bence takma kafana bu meseleleri. kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama ırkçılık bir insanlık ayıbıdır falanlar filanlar.. boşver bence
Soran+1 yılyani kürtlerin kanının bozuk olduğunu düşünmüyorsun? iyileri gerçekten çok az.
sinsiler içten pazarlıklılar
Cevap sahibi+1 yıl😄😄😄 senin bu öfken nerden geliyo? Nerde yaşıyosun sen?
Soran+1 yılİstanbul'da da karadeniz bölgesinde de yaşadım. neden böyle bilmiyorum ama hep kürtleri çekiyorum. sonra sinsiliklerini görünce soğuyorum tamamen. içim dışım birdir çünkü benim. çok fena bakıyorlar ya gözleriyle hiç çaktırmadan. ne fenalar.
Cevap sahibi+1 yılhahaha demekki bakmaya değersin
Soran+1 yılkızları da aynı.
hayır güzellikten demiyorum herhangi bir olaya hiç çaktırmadanbakıyorlar
sen nerelisin?
Cevap sahibi+1 yılDiyarbakır 😄
Soran+1 yılciddi misin?
Soran+1 yılöyle olsaydın söylediklerime daha fazla tepki verirdinn
Cevap sahibi+1 yılHahahha niye? olgun bir kürt olma ihtimalim yok mu?😄😄
Soran+1 yılhayır bu konuda çok hassaslar
Cevap sahibi+1 yılHahaha yazsana bana özelden
Soran+1 yılhaha mesaj gönderebilmek için +2 seviye olmak gerekiyormuş
ne link ne mesaj resmen alt sınıf vatandaş muamelesi görüyorum
işte ben http ://www. kizlarsoruyor. com/uye/biribirbirbiri
Enerji birikimi dışarı veriyor
00 Yorumlasorunlu bence
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEmip yalamak lazım onu
00 YorumlaBen kız değilim 😆😆
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer daim hazır 😂
00 Yorumlaseks
02 Yorumla- +1 yıl
Sağ ol
- +1 yıl
Burdan yazmak zorunda kaldım. site izin vermedi 😄
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar