Evet bir doktora gitmelisin. İnsanlar gibi kedilerin de ağızlarında bir sürü bakteri ve mikroorganizma bulunur. Burnunu ısırmasına gelince, ASLA hayvanlara yüzünüzü ve ağzınızı yaklaştırmayın. Bu hareketi onları ısırabileceğiniz bir tehditmiş gibi algılarlar. Sonuçta böyle olur genellikle.
5
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Her ne kadar aşılı olsa bile ki bilmiyorum kimliği aşıları var mı, illa ki muayene olmalısın enfeksiyon hastalıkları uzmanına. O karar verir kuduz aşı programına başlaman gerekip gerekmediğine, ama muayene olmalısın aksatma derim
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama bir gun geçti ne bliyim yinede gitmelimiyim bilemedim ya
1) Kedi senin kedin mi? Yani aşıları karnesi var mı? 2) Senin kedin olsa bile, aşıları tam olsa bile enfeksiyon hastalıkları uzmanı ile görüşmelisin. Gerekli görürse kan tahlili yapar, aşı programına başlar 3) Allah korusun kuduz olursan çaresi, geri dönüşü yoktur. Vakit kaybetmeden bir an önce acile gitmelisin, onlar da gerekeni yapmaya çalışırlar, en azından işlemler hızlanır. Beklersen zar atmış olursun Tahminim kedim kedim diyorsun ama sokak kedisi herhalde, ne aşı var ne karne-kimlik
haklısın hata bende senin gibi KUDUZA akıl veriyorum bak biri ne demiş dudakların güzel hesabı böyle BAŞŞAK geçmek lazım bence kedin sutyensiz gezdin diye ısırmış seni hahahahah artık izli izli dolaşırsın ortalıkta mg scarface'i
Hayrdr icimi acip mi baktin gunahlarimi ustlendigine gore baya haci hoca birisin hepsi senin olsun gunhlarimin bilip bilmeden yargilamak nedir anlarsin en azindan kuduz olsam senin gibi saga sola satasmazdm burda bir kuduz varsa o da alakasz yorum atan karsmda ki yaratikdir once boy aynasnda kendine bak ben kimim de sonra konusmya hakkin varsa git havla sagda solda kapiss
En İyi Cevaplar