Psikiyatrist ilk seansta ilaç yazar mı? Bu doğru bir şey mi?

Ben annemin yanında gittim. Annem bir şeyleri çok kafaya takmıştı. Doktor, annemin 5-10 dk konuşmasıyla hemen ilaç yazdı. Litherol ve abizol ve annemin anlattıklarında hayali şeyler ve kulağa saçma gelen şeyler yoktu. Hani her şey gerçekçi ve garip olmayan şeylerdi. Sonuçta sen bir doktor da olsan müneccim değilsin karşındakinin anlattıkları gerçek hayatta olabilecek şeylerken neden hemen tanı koymuş olsun. Ve hemen ilaç tedavisine başvurulsun, konuşup halletmek varken? Sonuçta psikiyatri tedavisinde 2. Seçenektir ilaç tedavisi, önce başka yollarla çözülmeye çalışılmaz mı?

Not : ilaçların yan etkisi var. Annem kullanıyo 2 gündür, yan etksini göstermeye başladı.
Psikiyatrist ilk seansta ilaç yazar mı? Bu doğru bir şey mi?
Cevapla