Dişlerim çok öndeydi, üst çene ameliyatı da gerek dediler. Ama 1-2 ay sonrayaymıs...
Üste takılacaktı tel fakat sonradan alt çeneye takıldı hem alışırsın hemde ilk önce oradaki dişi düzlemem lazım dedi. Şimdi oraya takıldı toplam da 8 tane dişlerin arasına lastik gibi birşey koydu. Salı günü tekrar gel dedi.
O zaman üst tarafa da takılır mı yoksa alt tarafla mı uğraşır yine?
Üste takılacaktı tel fakat sonradan alt çeneye takıldı hem alışırsın hemde ilk önce oradaki dişi düzlemem lazım dedi. Şimdi oraya takıldı toplam da 8 tane dişlerin arasına lastik gibi birşey koydu. Salı günü tekrar gel dedi.
O zaman üst tarafa da takılır mı yoksa alt tarafla mı uğraşır yine?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
kanka ne kadara yaptılar ve ne kadar kalacakmış
Yakında takılır