Diş teli taktırdım, sadece alta taktılar. Üst ne zaman takılır?

Dişlerim çok öndeydi, üst çene ameliyatı da gerek dediler. Ama 1-2 ay sonrayaymıs...
Üste takılacaktı tel fakat sonradan alt çeneye takıldı hem alışırsın hemde ilk önce oradaki dişi düzlemem lazım dedi. Şimdi oraya takıldı toplam da 8 tane dişlerin arasına lastik gibi birşey koydu. Salı günü tekrar gel dedi.
O zaman üst tarafa da takılır mı yoksa alt tarafla mı uğraşır yine?
Diş teli taktırdım, sadece alta taktılar. Üst ne zaman takılır?
Cevapla