Kardeşim 13 yaşında ve boyu 1.70 civarı, yetişkin olunca boyu kaç olur?

Kardeşim 13 yaşında, yani 2 Haziran 2004 doğumlu ve boyu 1.70 civarı, yetişkin olunca boyu kaç olur?

Anne boyu 1.70
Baba boyu 1.75 civarı
Dede boyu 1.75 (annesinin babası, rahmetli)
Anneanne boyu 1.45
Dayı boyu 1.80

7 yaşındayken (1. sınıf) boyu 1.37 idi
8 yaşındayken (2. sınıf) boyu 1.41 idi
9 yaşındayken (3. sınıf) ölçmedi
10 yaşındayken (4. sınıf) ölçmedi
11 yaşındayken (5. sınıf) 1.48 idi
12 yaşındayken (6. sınıf) 1.65 idi
şimdi 13 yaşında (7. sınıf) boyu 1.70 civarı, kardeşim spor yapmıyor, genelde saat 1'de, 1:30'da falan yatıyor ve sağlıklı beslenmiyor. yetişkin olunca boyu kaç olur?

Lütfen trollemeyiniz
1.70-1.75
1.75.-1.80
1.80-1.85
1.85-.1.90
1.90+
Bilemeyiz
Fikrim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada kola falan içiyor, cips yiyor falan
Güncellemeler
+1 yıl
kardeşim böyle boy uzatacak faktörler yapmamaya devam ederse boyu en fazla 1.75 olur diye düşünüyorum ama yaparsa 1.85 olur diye düşünüyorum
Kardeşim 13 yaşında ve boyu 1.70 civarı, yetişkin olunca boyu kaç olur?
Cevapla