Bu fotoğrafı atmayı hiç istemezdim ama çok takıntı yaptım böyle bir şey yaşayan var mı bu geçer mi çukur kalır mı bilgisi olanlar yazarsa şimdiden çok teşekkür ederim :(


Elini sürme yani dokunma kabuk zamanla kendini atacaktır. Eğer kabuğu kendisi atmadan soyarsan iz kalabilir. Acır.
Şu an böyle gözüküyor hiç dokunmazsam geçer mi acaba çukur kalmadan :(
Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)
Alerjik bir durum olabilir. Bence cildiye uzmanına görünmelisin. Geçmiş olsun.
Direkt doktoraaa
Cevap
3Cevap
Çok tahriş olmuş:@ nasıl oldu o
Ben yoldum ve çok kötü insanın yüzü bir de çok üzülüyorum ya
az gdo ve hazır katkı dolu gıda tüket
gece yanigina benziyo
Vücudunun başka yerlerinde de var mı?
Yok tek yüzümde :(
Kendiliğinden geçmesini bekle asla kabuğu koparma çalışma yüzünü kukurtsuz sabunlarla yıka ve duş alırken oraya şampuan kopugunun gelmemesine çalış..
geçer elleme iz kalmasın
Gecer cok kurcalama
Adın ne senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar