
?
Merhabalar kan testi yaptım sonuç nasıldır yardım edin Doktor normal dedi ben ise doktora gönenmiyorum.

sonuçların gayet güzel bence genetik yatkınlık ya da stresten dolayı olabilir ve günde 20 ile 100 tel saçın dökülmesini normal karşılıyoruz
Hgb iyi gayette. normal bir insan gibi.. Benim hgb 6 dan yukarı cıkmıyor. Ne dedi doktorun?
saç dökülmesiyle gittin demir troid baktı bir b. k ta bulamadı genetik dedi şutladı doğrumudur :))
hastane müdürüyüm, iyi anlarım sonuçlardan da bunlar saç dökülmesi için çok yetersiz tahliller
Cevap
3Cevap
Doktoruna güvenmiyorsun sitenin muhteşem zeki üyelerine mi güveniyorsun?
Doktora güvenmeyip KS üyelerine güvenmek 😂😂😂😂
B7 vitamin eksikliğin var
Evet
yeminle şeytan gibisin herşey normal
Gayet iyisin
Normal degerler
hersey guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar