Lensim kendini yukari atiyor. Yerine oturmuyor. Neden?(Acil cevap verirmisiniz?)?

Dört aydir kullandigim ayni marka lensim gecenlerde yukarı atti yani oturmasi gereken uc kisim gözümun ortasina kadar cikti. Lensin suresinin geçtiğini dusundum ve değistirdim. Yeni bir lens taktim. Dort gun oldu ve Şu an sol gozumdeki lens yavastan yeniden yukari atiyor. Gözüme oturmuyor. Inanilmaz rahatsiz edici bir durum. şu an lazer olma gibi bir imkanim yok ve göz numaram cok yüksek yani lense mecburum. Biranda böyle ne olduda lens yukarı çıkıp duruyor? Bilgisi olan varsa yardimci olsun lutfenn. Cok sevinirim. Dehset rahatsiz oluyor sol gözüm. Acil cevap bekliyorum.
Lensim kendini yukari atiyor. Yerine oturmuyor. Neden?(Acil cevap verirmisiniz?)?
Cevapla